torstai 12. kesäkuuta 2014

Muutoksen tuulia..

Elämässä ei koskaan voi kaikkea suunnitella valmiiksi, sen olen moneen kertaan huomannut. Minulle muutoksia on tapahtumassa työrintamalla. Nykyinen työpaikkani tai paremmin sanottuna "työhuoneeni" on ollut reilun vuoden verran MeiänKaa -tiloissa, olen ollut yksi kuudesta tilaa vuokraavista likoista. Kaikki on sujunut todella hyvin, meillä ilmapiiri on mukavan rento: kemiat toimii ja jokainen hoitaa omat juttunsa, menee ja tulee miten tykkää. Se sopii minulle!

Joskus kuitenkin "kohtalo puuttuu peliin"! Aloin talvella huomaamaan, kuinka kynsien tekoon tarkoitettu akryyli alkoi vaivaamaan; päänsärkyjä ja hengenahdistusta.. Aluksi en vain pystynyt olemaan kovinkaan pitkää samassa huoneessa mutta pikku hiljaa aloin jo oirehtimaan omassa työtilassa.
Ei hyvä juttu ollenkaan! Haluan nyt heti sanoa, ettei porukka ala hysteeriseksi, että olen tilassa lähes joka päivä melkein kellon ympäri ja se on TODELLAKIN eri juttu, kuin asiakkaalla, joka käy ehkä kolmen viikon välein pari tuntia istumassa... Kemikaaleilta ei nykypäivänä voi välttyä, joten turha alkaa jeesustelemaan, että nämä rakennekynnet ovat vaarallisia. Minä olen muutenkin allergisoitunut ripsipidenyksille ja en voi edes  värjätä ripsiä, sillä sekin aiheuttaa minulle oireita eli selvästi olen hieman herkempi ihminen!

Aluksi minua pelotti, halusin uskotella ettei mitään ongelmaa ole mutta pikkuhiljaa oli todettava ettei tästä seuraa hyvää jos en kuuntele kroppaa. Ajatukset pyöri päässä: " mihin mä sitten lähden", "kuinka paljon kustannukset nousee".. Itsenäisenä yrittäjänä haluan pysyä, haluan hoitaa omat asiat, joten vuokratuoli ei ole enää minua varten, kun on kerran itsenäiseen toimintaan tottunut.

Asiaa pähkäiltyäni, stressattuani, vietettyäni unettomia öitä, muistin yhden haaveeni, joka oli unohtunut: haluan perustaa hyvinvointikeskusen! Herbalifen hyvinvointiohjaus on ollut harrastuksena kolme ja puoli vuotta, olisko nyt aika panostaa myös siihen enemmän (hieronta edelleen ykkösjuttu kuitenkin). Parhaiten se onnistuu, kun olen muiden "herbaihmisten" kanssa. Minä haluan vuokrata liiketilan, johon alivuokraan kolleegoille huoneita. Pakko sanoa, että aivan huippuidea!!. Siitä sitten asiat alkoi rullaamaan, löytyi ihanat tilat Kauppakatu 3 A:sta, asiaa vietiin eteenpäin ja loppuviimein päätimme ottaa tilat!

Syyskuussa aukeaa siis "hyvinvoinnin tilat" ja samalla kääntyy uusi sivu elämässä; koskaan aikaisemmin en ole päävuokralaisena ollut ja niin sanotusti vastussa kaikesta mutta eiköhän se suju, kuitenkin huippu poppoo menossa mukana <3. Innolla odotan muutosta vaikka tietysti MeiänKaan:n tyttöjä tulee ikävä <3.

Loppuun vielä pätkä, jonka Rami näyttää mulle, kun tuntuu, että elämä potkii välillä turhan paljon päähän.. Oli sitten kyse muiden ihmisten mielipiteistä sinusta ja sinun tekemisistä, asioiden kaatumisesta päälle tai jostain muusta, niin tämä video motivoi sinua yrittämään kahta kauheammin!



xxx

-Minna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti